onsdag 30. april 2008

Skulefrukost på Børtveit

- oppsummering av året

Dette var kjekt! Jeg som sitter her og tygger skorpene mine alene hver morgen :) Og for en stemning det ble i det gamle skulehuset fra Børtveit, når det i tillegg kom besøk av en liten baby.

Jeg må vel bare si meg enig med Kari, kreativ og sosial avslutning på pedagogikkfaget.

Det var og kjekt å få se alle de andre sine sammensatte tekster. Mye kreativt i klassene. Så fikk vi nå hentet ett og annet hint til vår egen sammensatte tekst. Men det var nå litt synd at vi ikke fikk sett dette inne i det gamle skulehuset.
Tenk om det huset hadde kunnet snakke! Da hadde vi fått høre mye. Det som slo meg da jeg satt der og kikket, var at nå får vi se dette flotte, gamle huset med nymotens data-animerte sammensatte tekster.
GENIALT!

Ingen kommentarer: